ABSOLUUT EN 11.11.11 SCOREN MET WK-FILMPJE

Op 2 juli speelden de Rode Duivels hun achtste finale tegen Japan. Om 20u zaten we op het puntje van onze stoel en laaien de emoties hoog op, want we zijn #AllemaalSupporters. En of het spannend was! Communicatiebureau Absoluut goot de voorbije (en komende) WK-emoties in een filmpje en koppelde het aan het thema van de 11.11.11-publiekscampagne van dit jaar: migratie. Ook vorig jaar focuste de 11.11.11-campagne op dat thema.
In de eerste scène duiken vooral mensen met een migratieachtergrond op. Het lijken net vluchtelingen en migranten in een manifestatie. Ze zijn bang, schreeuwen en zien er wanhopig en verdrietig uit. Vervolgens zoomt de camera uit en komt er luid supportersgejuich in beeld. De ‘migranten’ zijn dus gewoon supporters die als één blok hun favoriete team aanmoedigen. Want tijdens het WK delen we met z’n allen dezelfde emoties: de angst voor verlies, de ontlading en de hoop op beter.
11.11.11 lanceerde het filmpje op vrijdag 22 juni op Twitter, Facebook en Instagram. Ondertussen hebben al meer dan 200.000 socialmediagebruikers het filmpje opgepikt en werd het gedeeld door bekende voetballers als Habib Habibou, Faris Haroun en Obbi Oulare.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]