Absoluut en DJ Yolotanker houden van rookmelders

Na de grootschalige rookmelderscampagne dit voorjaar lanceert Wonen-Vlaanderen nu een nieuwe campagne voor kotstudenten. Opnieuw in samenwerking met het Leuvense communicatiebureau Absoluut.
Vanaf 1 januari 2020 is het verplicht om een rookmelder in huis te hebben. Bij koten volstaat één rookmelder voor het hele gebouw niet, maar is er nood aan eentje per kot. Vandaar de gloednieuwe campagne. Vlaams minister van Wonen Matthias Diependaele legt uit: “Nu het academiejaar goed gestart is en studenten stilaan geïnstalleerd zijn, willen we met deze campagne het belang van rookmelders op kot in kijker zetten. Want rookmelders redden levens..”
Studenten bereiken? Absoluut koos resoluut voor een social campagne. En daarvoor schakelden ze DJ Yolotanker in. Hij maakte een soundtrackdie de campagne ondersteunt. De Herentalse DJ belde aan bij verschillende studentenkoten en maakte met het geluid van hun rookmelders een nummer: #soundof2020. De Vlaamse overheid lanceert ook een wedstrijdop haar eigen Facebookpagina. Win: DJ Yolotanker – live – op je volgende kotfeest! Het enige wat je hoeft te doen is een selfie nemen met je rookmelder op kot en delen op Facebook. DJ Yolotanker kiest uit alle inzendingen de winnaar.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]