Na de grootschalige rookmelderscampagne dit voorjaar lanceert Wonen-Vlaanderen nu een nieuwe campagne voor kotstudenten. Opnieuw in samenwerking met het Leuvense communicatiebureau Absoluut.
Vanaf 1 januari 2020 is het verplicht om een rookmelder in huis te hebben. Bij koten volstaat één rookmelder voor het hele gebouw niet, maar is er nood aan eentje per kot. Vandaar de gloednieuwe campagne. Vlaams minister van Wonen Matthias Diependaele legt uit: “Nu het academiejaar goed gestart is en studenten stilaan geïnstalleerd zijn, willen we met deze campagne het belang van rookmelders op kot in kijker zetten. Want rookmelders redden levens..”
Studenten bereiken? Absoluut koos resoluut voor een social campagne. En daarvoor schakelden ze DJ Yolotanker in. Hij maakte een soundtrackdie de campagne ondersteunt. De Herentalse DJ belde aan bij verschillende studentenkoten en maakte met het geluid van hun rookmelders een nummer: #soundof2020. De Vlaamse overheid lanceert ook een wedstrijdop haar eigen Facebookpagina. Win: DJ Yolotanker – live – op je volgende kotfeest! Het enige wat je hoeft te doen is een selfie nemen met je rookmelder op kot en delen op Facebook. DJ Yolotanker kiest uit alle inzendingen de winnaar.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]