ACC organiseert opnieuw Creative Strategy Night

Agenda / Crea / News

Om de twee jaar organiseert APG UK, de gereputeerde Account Planning Group, de Creative Strategy Awards. Een Jury van strategen van topniveau bekroont de best bedachte strategieën; niet enkel op het vlak van effectiviteit, maar ook en vooral op het vlak van creativiteit, verbeelding en originaliteit. Het Expert Center Strategic Planning van de ACC (aka APG Belgium) nodigt de strategische planners achter drie top-cases uit om hun denkproces toe te lichten op de Creative Strategy Night. Ze zullen onthullen hoe ze tot de juiste inzichten zijn gekomen die aan de basis liggen van grootse campagnes voor hun klanten. Daarnaast worden ze vergezeld door Martin Beverley van het jurypanel. 

De Creative Strategy Night vindt plaats op 6 februari in De Kam, Beekstraat 172, 1970 Wezembeek-Oppem. "Elke zichzelf respecterende planner, account manager of marketeer moet deze sessie absoluut bijwonen; het is een unieke gelegenheid om door zoveel Brits top-planning-talent op één avond geïnspireerd te worden," luidt het bij de ACC en wie zijn wij om hen tegen te spreken? De sessie kan bijgewoond worden door alle ACC-leden (95€ excl BTW) en door niet-leden (150€ excl BTW). Inschrijven kan op www.accbelgium.be/the-brainery/event/creative-strategy-night.

De volgende cases worden voorgesteld:

  • APG Gold Winner - Marmite Gene Project by adam&eve DDB
  • APG Gold Winner - FIFA El Tornado by adam&eve DDB
  • APG Long Term Thinking Category - Snickers by AMV BBDO