ACT Responsible en Cannes Lions werken weer samen voor de 21e editie van de ACT Responsible Hall op het Cannes Festival, waar verantwoordelijkheid en duurzame programma's uit de industrie worden belicht. Ontdek er de première van Great Ads for Good, met 113 wereldwijde campagnes van 86 bureaus naast inspirerende initiatieven en programma's ontwikkeld door de belangrijkste spelers die de industrie helpen om richting duurzaamheid te gaan.
Open House for Good (OHFG!)
Cannes Lions Festival opent de deuren van de ACT Responsible Hall op 21 juni van 14.00 tot 16.00 uur, en creëert zo het allereerste echt inclusieve beursmoment. OHFG! biedt een uitzonderlijke kans om campagnes en initiatieven die bijdragen aan de duurzame reis van de industrie te verkennen, erop te stemmen en zich ermee bezig te houden. Na het ACT Responsible Hall-evenement gaat OHFG! om 16.15 uur verder bij Microsoft Beach met een paneldiscussie over de kracht van creativiteit, mogelijkheden voor merken om een verschil te maken in urgente wereldwijde kwesties.
Bezoekers worden uitgenodigd om te stemmen op hun favoriete campagnes, hetzij in de tentoonstelling van 19 tot 21 juni of online op greatadsforgood.org van 14 tot 21 juni. De resultaten worden bekendgemaakt tijdens de ACT Tributes Celebration, op 22 juni om 17.00 uur in RTL Beach, Cannes, samen met de Champions of Good van dit jaar, die een eerbetoon zijn aan personen die een belangrijke leidende rol hebben gespeeld in het bevorderen van sociale en milieugerelateerde doelen door middel van persoonlijke bijdragen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]