Activia & Native Nation lanceren Happy Habits pod- en vodcasts

Ter gelegenheid van het Happy Habits-programma lanceerden Activia en de creative content studio Native Nation een reeks van over ‘holistic wellbeing’. De reeks heeft als doel om gezondheidsbewuste mannen en vrouwen te helpen om de Happy Habits te integreren in hun levensstijl.
Voor het maken van de podcasts ging yoga-experte Nina De Man het gesprek aan met vier bekende health influencers over welke gewoontes hen gezond en gelukkig maken. De dialogen werden opgenomen in een gepaste setting en zowel in audio, op Spotify, als in video, op YouTube, gepubliceerd. De influencers deelden hun eigen Happy Habits-ervaringen in posts en stories op hun kanalen en de video’s kregen een prominente plaats op de Happy Habits-website.
Eline Van Exel, group brand manager Soft Functionals: "In een wereld waarin zorg dragen voor jezelf alsmaar belangrijker wordt, vonden we het als merk belangrijk om een prominente rol te spelen om consumenten te inspireren en informeren rond het onderwerp. Native Nation was hierbij de perfecte partner om ons te sturen in dit proces en de juiste influencers te vinden voor deze campagne. To be continued!"
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]