Ad Council en Droga5 breken de stilte

Niemand houdt van een ongemakkelijke stilte. In feite proberen we ze zelfs meestal te vermijden. Maar soms kan een ongemakkelijke stilte net een goed moment zijn om met een vriend over hun geestelijke gezondheid te praten. Om ons te motiveren om die awkward stilte te doorbreken, schakelde non-profit organisatie Ad Council het in New York gevestigde Droga5 in. Droga5 bedacht de toepasselijke campagne “Seize the Awkward” en spoort ons allen daarin aan om even stil te staan bij de gevoelens van onze dierbaarste vrienden. Omdat het tonen van je bezorgdheid echt verschil kan maken.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]