AddRetail haalt autoverzekering bij Brocom

Ter gelegenheid van het Autosalon brengen Brocom en AddRetail de makelaar en zijn klant nog dichter bij elkaar. De campagne bouwt verder op #BedanktMakelaar en toont de diversiteit van het multi-merkenaanbod van makelaars die samenwerken met meerdere maatschappijen.
Het mediaplan wordt uitgewerkt in affiches voor bushokjes voor de zichtbaarheid van de makelaar, op sociale media om zijn toegevoeg- de waarde in de verf te zetten, op internet om de ‘broker reflex’ te boosten en uiteraard in alle verzekeringskantoren van Brocom make- laars. ‘Je makelaar’ zal eveneens aanwezig zijn op het Autosalon.
Dankzij een wedstrijd op de Brocom-stand, die het verzamelen van gegevens vakkundig combineert met virtual reality, kunnen de bezoekers van het Autosalon eveneens proberen een verzekering voor een jaar te winnen bij een Brocom-makelaar.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]