Ter gelegenheid van het Autosalon brengen Brocom en AddRetail de makelaar en zijn klant nog dichter bij elkaar. De campagne bouwt verder op #BedanktMakelaar en toont de diversiteit van het multi-merkenaanbod van makelaars die samenwerken met meerdere maatschappijen.
Het mediaplan wordt uitgewerkt in affiches voor bushokjes voor de zichtbaarheid van de makelaar, op sociale media om zijn toegevoeg- de waarde in de verf te zetten, op internet om de ‘broker reflex’ te boosten en uiteraard in alle verzekeringskantoren van Brocom make- laars. ‘Je makelaar’ zal eveneens aanwezig zijn op het Autosalon.
Dankzij een wedstrijd op de Brocom-stand, die het verzamelen van gegevens vakkundig combineert met virtual reality, kunnen de bezoekers van het Autosalon eveneens proberen een verzekering voor een jaar te winnen bij een Brocom-makelaar.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]