Adobe en Real Madrid zetten AI in voor gepersonaliseerde fanervaringen

Adobe en Real Madrid breiden hun samenwerking uit om gepersonaliseerde ervaringen te bieden aan de 650 miljoen fans van de club wereldwijd. Het initiatief maakt gebruik van Adobe-tools, waaronder Adobe Experience Platform, GenStudio en Adobe Express, om de creatie van marketinginhoud op grote schaal te automatiseren en te optimaliseren.
Het doel is om de betrokkenheid van supporters te vergroten door hen inhoud op maat aan te bieden en hen in staat te stellen zelf gepersonaliseerde materialen te maken, zoals posters, banners of berichten voor sociale media. Deze aanpak moet de interacties met de club meer immersief en persoonlijk maken, terwijl de consistentie van het merkimago behouden blijft.
Met deze tools kunnen marketingcampagnes worden geautomatiseerd, de fanreizen worden gepersonaliseerd en de prestaties van content op verschillende kanalen, zoals sociale media, Real Madrid TV of de officiële clubapp, worden geoptimaliseerd.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





