Afval weggooien wordt kinderspel met Mooimakers

Omdat een mooi gebaar een mooi gebaar verdient! Mooimakers bedankt en moedigt de bevolking aan om de omgeving schoon te houden door middel van een grote en ludieke bewustmakingscampagne.
Drie bushokjes werden volledig aangekleed en uitgerust met een vuilnisbak met daarboven een scherm. Voor elk stuk afval dat wordt weggegooid, past de spot zich aan met emoji's die de voorbijgangers feliciteren met hun burgerlijke daad. Deze ludieke actie is te zien in Antwerpen (Koningin Astridplein), Gent (Wilsonplein) en Oostende (Mac Leodplein). Het wordt ook versterkt door een massale aanwezigheid op Adshel 2 m² panelen in het noorden van het land.
De campagne is zichtbaar tot 24 mei en is het resultaat van een samenwerking tussen Mooimakers, Mortierbrigade, Maxus, Kinetic, Urban Media en Clear Channel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]