Air en CAP48 breken potten bij de RTBF

In het kader van de jaarlijkse Post-it campagne hebben CAP48 en Air dit jaar een aantal ongevallen veroorzaakt in de studio's van de RTBF. Het reclamebureau, de liefdadigheidsorganisatie en de RTBF sloegen de handen in elkaar en zorgden er samen voor dat er tijdens verschillende televisieprogramma's spots neervielen op een aantal bekende presentatoren, onder andere tijdens het weerbericht, On N’est Pas Des Pigeons en Quel Temps!
Het was de bedoeling om kijkers te laten inzien dat een ongeluk iedereen kan overkomen, en bovendien in een klein hoekje kan schuilen. Met 80% van alle handicaps worden mensen namelijk pas in de loop van hun leven geconfronteerd, luidt hier de boodschap. Met 5,5 miljoen euro zorgde de campagne van 2016 voor een recordopbrengst.
Credits :
Agency : Air
Brand : CAP48
Communication Manager : Bénédicte Duval
Executive Creative Director : Eric Hollander
Creative Directors : Dieter De Ridder, Joeri Van Den Broeck
Creative Team : Louise Cornet, Loup Delpierre
Account Manager : Melissa Fastenaekels
Creative Producer : Bérengère Lurquin, Marlies Neudt
Video Producer : Hélène Greindl
Sound Studio : Sonicville
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]