In het kader van de jaarlijkse Post-it campagne hebben CAP48 en Air dit jaar een aantal ongevallen veroorzaakt in de studio's van de RTBF. Het reclamebureau, de liefdadigheidsorganisatie en de RTBF sloegen de handen in elkaar en zorgden er samen voor dat er tijdens verschillende televisieprogramma's spots neervielen op een aantal bekende presentatoren, onder andere tijdens het weerbericht, On N’est Pas Des Pigeons en Quel Temps!
Het was de bedoeling om kijkers te laten inzien dat een ongeluk iedereen kan overkomen, en bovendien in een klein hoekje kan schuilen. Met 80% van alle handicaps worden mensen namelijk pas in de loop van hun leven geconfronteerd, luidt hier de boodschap. Met 5,5 miljoen euro zorgde de campagne van 2016 voor een recordopbrengst.
Credits :
Agency : Air
Brand : CAP48
Communication Manager : Bénédicte Duval
Executive Creative Director : Eric Hollander
Creative Directors : Dieter De Ridder, Joeri Van Den Broeck
Creative Team : Louise Cornet, Loup Delpierre
Account Manager : Melissa Fastenaekels
Creative Producer : Bérengère Lurquin, Marlies Neudt
Video Producer : Hélène Greindl
Sound Studio : Sonicville
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]