Het krasspel Presto van de Nationale Loterij krijgt een volledige make-over en daar hoort ook een nieuwe positionering bij. Air creëerde daarom een nieuwe baseline voor het spel en lanceert die via een radiocampagne. De lijn is simpel: Een euro, da’s ne Presto. In de radiospots horen we verschillende manieren om 1 euro te vinden om zo Presto te spelen. Dat kan simpel, even in de vuile broeken gaan neuzen, of iets moeilijker, streaken bij een voetbalmatch bijvoorbeeld.
Account: Elodie Pagaud, Elien Onclinx
ECD: Eric Hollander
CD: Dieter De Ridder, Joeri Van Den Broeck
Creation: : Han Verschaeren, Ruben Van Maldeghem
Stratgey: Mélanie Dalla-Riva
Agency producer: Tuyen Pham
Radio Production Company: Sonicville
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]