Air gaat live voor Delhaize

Hoe vers zijn groenten en fruit in de supermarkt? Iedereen vraagt het zich wel eens af. Air en Delhaize bieden met deze campagne iedereen in België het antwoord. De supermarktketen wil haar producten van eigen bodem in de spotlight zetten. Waar mogelijk probeert Delhaize voorrang te geven aan producten van Belgische origine. Het gaat dan in de eerste plaats over verse groenten en fruit en het liefst dagvers.
Om dit te bewijzen creëerde Delhaize een nationale digitale billboard en bannering campagne, waarop iedereen live de oogst van de peren kon volgen. De headline 'Nu geplukt, vanaf morgen in uw Delhaize' nodigt iedereen uit om de volgende dag de peren te proeven die de vorige dag geoogst werden.
Credits:
Client: Delhaize
Contacts: Aude Mayence, Talia Hendlisz, Sandrine Blin
Agency: Air
Account Director: Dominique Liebermann
ECD: Eric Hollander
CD: Dieter De Ridder, Joeri Van Den Broeck
Creation: Sophie De Plecker, Joris Luyten
Digital Producer: Greg Pin
Head of Digital: Yann Balbaert
Web developer : Olivier De Smet
Video Production & CDN Delivery: B-Stream
Clear Channel: Frederic Monfort
Online Media: Initiative
Case Movie: Muna Baradi, Adrien Moormann
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]