Air terug naar de basics voor Amnesty

De jaarlijkse kaarsenverkoop is cruciaal voor de werking van de Franstalige afdeling van Amnesty in ons land en voor de financiering van haar activiteiten.
Om de verkoop extra te pushen, ontwikkelde Air een dagblad- en affichecampagne die iedereen wil herinneren aan het eigenlijke doel van de kaars. De kaars is in de loop der jaren een belangrijk symbool geworden in de strijd voor mensenrechten, soms zelfs ten koste van haar initiële rol: geld opbrengen dat moet helpen om mensen in gevangenschap te bevrijden, executies te stoppen en mishandeling te voorkomen. Vandaar de noodzaak om de kaars en de efficiëntie ervan opnieuw onder de aandacht te brengen. Resultaat: 3 visuals van de hand van het Parijse tekentalent Shane. De beelden komen in de krant, op abribus en dazibao, het eigen afficheformaat van Amnesty.
Credits
Agence: AIR
Client: Amnesty International
CD’s: Dieter De Ridder & Joeri Van Den Broeck.
Creation: Jean-Marc Wachsman, Benoit Hilson
Contacts: Philippe Hensmans, Valérie Michaux, François Schmidt.
Account: Pauline Heraly, Louis Gheysens
Illustrateur : Shane
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]