Aldi België pakt uit met een groots opgezette reclamecampagne op nationale schaal om duidelijk te maken dat bij Aldi hoge kwaliteit en lage prijs samen gaan. En daarin krijgt het out-of-home medium een prominente plek. Afgelopen zomer voerde Aldi een reeks onafhankelijke smaaktesten uit bij ruim 1.000 personen. De vraag was eenvoudig: proeven consumenten het verschil tussen bijvoorbeeld de ketchup van Aldi en die van een bekend merk? Het resultaat? De Aldi-producten doen het even goed en soms beter dan bekende merken. Aldi zet 12 geteste producten in de kijker in een ambitieuze crossmedia-campagne die het Aldi-motto illustreert: ‘Hoge kwaliteit voor een Aldi-prijs’.
In de campagne is heel wat ruimte voor affichage: de producten zullen te zien zijn op het nationale Adshel & Play-netwerk van Clear Channel en dit nog tot eind dit jaar. Dit netwerk combineert het massale bereik van papier met de enorme flexibiliteit van het digitale. De Clear Channel-campagne staat op de cover van de Aldi-folder, een mooi bewijs dat de discounter gelooft in het out-of-home medium en de waarde ervan erkent om een boodschap zo breed en snel mogelijk te verspreiden. De campagne is het resultaat van een samenwerking met Outsight en Blue 449.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]