Het bruist van de frisse, originele ideeën in de hoofden van jonge creatieven. Om die reden wil Alexis Louise in samenwerking met FRSH (een jong team van radiomakers) deze nieuwe generatie van creatievelingen een kans bieden om hun eerste radiospotje te realiseren voor een adverteerder met een bestaand mediaplan: The Youth Radio Contest. De spotjes, geselecteerd door een jury bestaande uit Alexis Louise en FRSH, worden gerealiseerd bij Alexis Louise, volledig gratis. Maar opgelet: dit moet vooral het werk blijven van jonge conceptbedenkers die nog nooit een radiospot gemaakt hebben. Uiteindelijk is het de bedoeling hieruit nieuwe ideeën te laten voortvloeien op het vlak van copywriting en gebruik van geluid en radiocodes... en dit alles voor ons luisterplezier. Drie winnaars krijgen de kans om hun spot uit te zenden op de radio en zetten zo hun eerste stappen in de rijke en wonderbaarlijke wereld van radio. De selectie gebeurt tegen het einde van juli, de productie vindt plaats eind augustus en de uitzending zal gebeuren volgens het mediaplan van de adverteerder. Alexis Films, dat vorig jaar met Alexis Films Louise een nieuwe locatie kreeg, heeft met die nieuwe locatie een volledig aanbod in post-productie met geluid en beeld op eenzelfde locatie. Met de activiteiten van 39 Steps erbij biedt Jean-Claude Meert ook advies en ondersteuning voor het creatief proces van radio- of televisiespotjes.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]