Aline Lemaire en Coca-Cola hebben een lange geschiedenis die begon in 2004. Eind deze maand verlaat de Benelux marketing director van The Coca-Cola Company het bedrijf voor nieuwe avonturen.
"Klantgerichtheid is de kern van succesvolle communicatie- en marketingstrategieën. Om relevant te blijven, is het essentieel om in harmonie met de consument te evolueren. Een 'consumer focus'-benadering betekent dat hun specifieke behoeften, verwachtingen en gedragingen centraal staan bij alle marketingbeslissingen, met als doel relaties te versterken, klanten tevreden te stellen en loyaliteit op te bouwen, en tegelijkertijd de verkoopprestaties te verbeteren," zei Lemaire eerder. Bij haar vertrek wordt een nieuwe structuur opgezet.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]