Deze week onthulde Orange het nieuwe LOVE, een concept dat de convergente positionering van Orange nog meer kracht moet bijzetten. LOVE geeft Orange-klanten toegang tot wat essentieel is voor hen dankzij de flexibele combinaties van mobiel, internet en TV en dat tegen de beste prijs. Deze convergente paraplu met de boodschap 'all you need is LOVE' biedt klanten de flexibiliteit en vrijheid om het aantal SIM-kaarten en bijhorende bel- en datavolumes te kiezen in functie van wat ze nodig hebben en dat in combinatie met de kwaliteit van Orange Internet+TV.
Michaël Trabbia, CEO van Orange Belgium: “Wij zijn blij om LOVE aan onze klanten te kunnen aanbieden. Orange LOVE is een nieuwe en zeer emotionele stap in onze positie als volwaardige nationale convergente operator verder uit te bouwen. LOVE is een mobiele, Internet+TV bundel die beantwoordt aan alle connectiviteitsnoden van onze klanten, zowel op verplaatsing als thuis, en dat met een overvloed aan data aan de scherpste prijs. Met LOVE bespaart een klant trouwens twee keer. Eerst omdat hij enkel betaalt voor het aantal SIM-kaarten en de bijhorende data dat hij nodig heeft voor hem en zijn familie; en twee omdat LOVE de beste prijs op de markt is.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]