Ben jij dezer dagen ook spontaan op straat “All You Need is Love” beginnen te zingen? Je was niet alleen, want de nieuwe campagne van Orange ter promotie van Love, de nieuwe bundel die mobiele telefonie, internet en digitale TV combineert, nodigde uit tot een ware out-of-home karaoke.
Het karaoke-effect was te zien op 4 More O’Ferrall-reclameborden in de grootste steden van het land: Brussel, Antwerpen, Gent en Luik. Op het ritme van het alom bekende Beatlesnummer “All you need is love” lichtten de letters één na één op. Zo wou men automobilisten en voorbijgangers aan het zingen krijgen. Tegelijkertijd dansten in Brussel de letters ook vrolijk mee op de digitale schermen van City Play, I-CONIC en het gigantische scherm aan Delta dat zichtbaar is bij het binnenrijden van de hoofdstad. Bovendien werd de volledige campagne nationaal extra ondersteund op de 2m² Adshel-netwerken en de 16m² en 36m² More O’Ferrall-netwerken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]