Met het “duoabonnement” stelt Het Nieuwsblad een nieuwe abonnementsformule voor: een hele week digitaal lezen en in het weekend de vertrouwde papieren krant in de brievenbus.
Ter gelegenheid van dit twee-in-één abonnement gaf LDV United het woord aan twee-mensen-in-één. Eén man die zowel een digitale als een papieren liefhebber in zich draagt. Zijn beide persoonlijkheden vertellen om te beurten wat ze zo interessant vinden aan het duoabonnement, vullen elkaar aan en lachen lustig met elkaars opmerkingen in een 20” tv-spot en twee 30”radiospots.
Credits
Client: Het Nieuwsblad
Contacts: Dries Vereecke, Julie Bruggeman
Agency: LDV United
CD: Kristof Snels
Ass. CD : Dries De Bruyn
Creation: Jasper Declercq
Creation: Julie Vanderbeck
Account: Innie Tran, Dimitri Mundorff
Film Production Company: CZAR
Director: Toon Aerts
Producer: Nele Carlier
Radio Production Company: Cobra
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]