Met het “duoabonnement” stelt Het Nieuwsblad een nieuwe abonnementsformule voor: een hele week digitaal lezen en in het weekend de vertrouwde papieren krant in de brievenbus.
Ter gelegenheid van dit twee-in-één abonnement gaf LDV United het woord aan twee-mensen-in-één. Eén man die zowel een digitale als een papieren liefhebber in zich draagt. Zijn beide persoonlijkheden vertellen om te beurten wat ze zo interessant vinden aan het duoabonnement, vullen elkaar aan en lachen lustig met elkaars opmerkingen in een 20” tv-spot en twee 30”radiospots.
Credits
Client: Het Nieuwsblad
Contacts: Dries Vereecke, Julie Bruggeman
Agency: LDV United
CD: Kristof Snels
Ass. CD : Dries De Bruyn
Creation: Jasper Declercq
Creation: Julie Vanderbeck
Account: Innie Tran, Dimitri Mundorff
Film Production Company: CZAR
Director: Toon Aerts
Producer: Nele Carlier
Radio Production Company: Cobra
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]