Alle duo's fan van Het Nieuwsblad

Crea / Media / News

LDV NieuwsbladMet het “duoabonnement” stelt Het Nieuwsblad een nieuwe abonnementsformule voor: een hele week digitaal lezen en in het weekend de vertrouwde papieren krant in de brievenbus.

Ter gelegenheid van dit twee-in-één abonnement gaf LDV United het woord aan twee-mensen-in-één. Eén man die zowel een digitale als een papieren liefhebber in zich draagt. Zijn beide persoonlijkheden vertellen om te beurten wat ze zo interessant vinden aan het duoabonnement, vullen elkaar aan en lachen lustig met elkaars opmerkingen in een 20” tv-spot en twee 30”radiospots.

Credits

Client:                                               Het Nieuwsblad

Contacts:                                          Dries Vereecke, Julie Bruggeman

Agency:                                             LDV United

CD:                                                     Kristof Snels

Ass. CD :                                           Dries De Bruyn

Creation:                                          Jasper Declercq

Creation:                                          Julie Vanderbeck

Account:                                           Innie Tran, Dimitri Mundorff

Film Production Company:          CZAR

Director:                                           Toon Aerts

Producer:                                          Nele Carlier

Radio Production Company:        Cobra