Alle goede dingen komen in vier bij Fightclub

Oké. Je hebt de Romeo's. En daar kunnen ze bij Fightclub niet tegenop. Maar daarnaast komen alle goede dingen wel degelijk in vier.
Bewijs #1: hun gloednieuwe team. Ella Van Cappellen, copywriter, en Tine Van Daele, art director. De twee werkten hiervoor onder andere bij TBWA en mortierbrigade. Ella wordt omschreven als "een copywriter die de gevoelige snaar maar blijft raken", en "iemand die waarheidsgetrouwe persberichten schrijft". Over Tine zeggen ze het volgende: "de persoon die prentjes maakt.""
Yevheniia Romashova is de derde aanwinst. "En wat voor een! Een ervaren SEA Consultant die al voet aan wal zette in Finland, Oekraïne en Israël. Waarom wij voorspellen dat ze al snel de favoriete collega wordt? Haar drie honden die ze hopelijk snel eens meeneemt naar kantoor."
Last but not least: Basel Alakkad, de nieuwe paid social consultant. "Zijn passie voor marketing kwam al tot uiting in verschillende sectoren: van telecom tot Ngo's en media. Leeft op fitness, leeft op van voetbal en leeft hard!"
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]