Alle wegen leiden naar Rome met Galbani en Serviceplan

Serviceplan ontwikkelde voor zijn klant Galbani de Dolce Vita-campagne. De hoofdprijs? Een citytrip voor twee personen naar de eeuwige stad, Rome. De wedstrijd liep begin augustus af en de winnaar is intussen bekend gemaakt op de social accounts van Galbani. De prijsuitreiking werd gefilmd op het Stefaniaplein in Brussel. Voor de gelegenheid werd het plein speciaal versierd in La Dolce Vita-stijl.
Dankzij de keyvisuals en het SoMe-materiaal dat Serviceplan heeft ontwikkeld, word je via een korte omweg langs de social pages van Galbani instant naar de straten en piazze van Rome getransporteerd. Een korte omweg waarmee je tegelijkertijd de identiteit van de grote winnaar kan achterhalen.
En hou je ogen open wanneer je in Brussel bent: Serviceplan doste ook een tram uit in de Galbani-kleuren, die sinds half september de stad doorkruist en dat zal blijven doen tot eind oktober.
Credits
Creative Lead: An Rietjes
Copywriting: Antony Samson, Nathalie Strybos, Stephen Walckiers
Art Direction: Bruno Hansen, Marc Thomasset
Design: Benjamin Gaspart, Denis Roumegoux, Lionel Petit, Greg Pin
Motion Designer: Bert Landeloos
Account team: Vanessa Sponar, Gaëlle D’Haese, Nick Van Calck, Galia Burech
Plan.net: Alexander Strobbe
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]