Alle wegen leiden naar Rome met Galbani en Serviceplan

Crea / News

Serviceplan ontwikkelde voor zijn klant Galbani de Dolce Vita-campagne. De hoofdprijs? Een citytrip voor twee personen naar de eeuwige stad, Rome. De wedstrijd liep begin augustus af en de winnaar is intussen bekend gemaakt op de social accounts van Galbani. De prijsuitreiking werd gefilmd op het Stefaniaplein in Brussel. Voor de gelegenheid werd het plein speciaal versierd in La Dolce Vita-stijl.   

Dankzij de keyvisuals en het SoMe-materiaal dat Serviceplan heeft ontwikkeld, word je via een korte omweg langs de social pages van Galbani instant naar de straten en piazze van Rome getransporteerd. Een korte omweg waarmee je tegelijkertijd de identiteit van de grote winnaar kan achterhalen.

En hou je ogen open wanneer je in Brussel bent: Serviceplan doste ook een tram uit in de Galbani-kleuren, die sinds half september de stad doorkruist en dat zal blijven doen tot eind oktober. 

Credits

Creative Lead: An Rietjes

Copywriting: Antony Samson, Nathalie Strybos, Stephen Walckiers

Art Direction: Bruno Hansen, Marc Thomasset

Design: Benjamin Gaspart, Denis Roumegoux, Lionel Petit, Greg Pin

Motion Designer: Bert Landeloos

Account team: Vanessa Sponar, Gaëlle D’Haese, Nick Van Calck, Galia Burech

Plan.net: Alexander Strobbe