In een wereld waar audio een steeds grotere plaats inneemt, wordt de auditieve herkenbaarheid van een merk steeds belangrijker. Met de Soniq Award wil VIA goede voorbeelden van eigen bodem presenteren, het belang van een sterke auditieve branding onderstrepen en de markt inspireren. VIA is de Belgische Vereniging van de Audiovisuele Media, met de saleshouses DGP Media, IP Belgium, RMB, SBS en VAR als effectieve leden en Brightfish, AB3 en Transfer als aangesloten leden.
Wie de winnaar wordt van de allereerste Soniq Award weten we op 13 februari tijdens het evenement Soniq - The Audio Celebration, waarvoor nog een aantal plaatsen beschikbaar is. Zowel creatieve bureaus, adverteerders als productiehuizen konden een dossier indienen.
De juryleden brengen verschillende competenties aan, elk vanuit een andere invalshoek: Peter Baert (Raygun), Kim Beyns(Ngroup), Coppelia de Crane d'Heysselaer (Happiness), Sandra Circhirillo(CBC), Mark Coenen (journalist, opleidingsadviseur), Joke Vermoere (Nationale Loterij) en Paul Wauters (auteur, creatief directeur).
Alles ove Soniq - the Audio Celebration op 13 februari vindt u hier.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]