Ook vandaag de dag nog willen kinderen later journalist worden. Die boodschap brengt Reporters Sans Frontières in een nieuwe campagne die mensen wil aanzetten tot het schenken van donaties. BETC Paris realiseerde voor de campagne een online- en televisiespot waarin kinderen ondervraagd worden over hun toekomst. Zij willen journalist worden, maar wat ze niet weten is dat de realiteit iets anders voor hen in petto heeft…
Credits:
Advertiser: Reporters Without Borders
Brand Managers: Christophe Deloire, Thibaut Bruttin
Ad Agency: BETC Paris
Agency Managers: Catherine Emprin, Guillaume Espinet, Damien Clanet
Executive Creative Director: Stephane Xiberras
Art Directors: Jean-Michel Alirol, Pierre Orizet
Copywriter: Dominique Marchand
TV Producer: Isabelle Menard
Production Company: Caviar
Director: Cyprien Clement-Delas
Sound Production Company: Labo
Music Producer: Bruno Billaudeau
Air Date: December 20th 2016
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]