Het influencermartketingbureau Efluenz werkt samen met Amavins, een jonge en dynamische speler op de Belgische wijnmarkt, om een campagne op te zetten onder de naam ‘Amavins Golden Moments’.
Sinds het terrasseizoen is begonnen, nodigt Amavanis ons uit om Golden Moments te vieren met hun smaakvolle Esprit Gassier rosé. Want elk simpel moment in ons leven een feest kan worden met een goed glas wijn.
Elke week delen twee influencers hun persoonlijke Golden Moments met hun publiek terwijl ze genieten van een glas Esprit Gassier rosé. Ter gelegenheid van een meer of minder bijzondere gebeurtenissen, want ze verdienen het allemaal om gevierd te worden.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]