Amazon wordt een geduchte speler op de streamingmarkt. Nadat Thursday Night Football in 2016 al enkele games live streamde via Twitter, zullen de Thursday Night prime-time games nu gestreamd worden via Amazon Prime. Dat maakte de National Football League (NFL), de grootste, professionele American football competitie van de Verenigde Staten, eerder deze week bekend. De site en de liga ondertekenden samen een partnership dat de website de toestemming geeft om 10 Thursday Night voetbalwedstrijden live uit te zenden. Een grote vangst voor Amazon, dat de strijd aangaat met Netflix en Hulu om de eerste bron te zijn van entertainmentcontent.
« We zijn voortdurend op zoek naar manieren om onze games tot bij onze kijkers te brengen, waar ze ook kijken, op televisie of via digitale platforms. We zijn dan ook verheugd om Thursday Night Football naar Amazon te brengen, » klinkt het bij Brian Rolapp, chief media and business officer voor het NFL.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]