AMMA 2024: nieuw record aan ingediende cases

De editie 2024 van de AMMA (Annual Master in Media Awards) heeft andermaal een nieuw record gevestigd. Er werden 185 dossiers ingediend in de 14 AMMA-categorieën, die elk betrekking hebben op een specifiek domein van de media-expertise.
“Dit succes bewijst dat de AMMA nog steeds aan prestige winnen binnen alle segmenten van de mediasector,” stelt Max Brouns, coördinator van de AMMA, vast. “Dat merken we ook aan de stijging van het aantal deelnemende bedrijven. De 185 dossiers werden ingediend door 51 verschillende bedrijven waaronder adverteerders, reclamebureaus & mediabureaus, onderzoeksinstituten, vakverenigingen, uitgevers en regies.”
“Wij zijn aangenaam verrast door nog maar eens een stijging van het aantal ingediende dossiers ondanks dat er éen categorie minder is dan vorig jaar,” glundert AMMA juryvoorzitter José Fernandez, chief customer experience, marketing & digital officer bij D’Ieteren. “Wij danken alle deelnemende bedrijven voor het indienen van hun beste cases. De 150 koppige AMMA jury is ondertussen aan het werk gegaan om alle dossiers te evalueren.”
De toewijzing van de AMMA verloopt in twee stappen. Zo worden de dossiers binnen de categorieën ‘Best Media Strategy’, ‘Best Creative Media Use’, ‘Best Use of Performance Marketing’, ‘Innovation & Development of the Year’, ‘Best Use of Data, ‘Best Use of Native & Content’, Media Research of the Year, Media Sustainable Development Award en Best Use of 1 Medium onder de loep genomen tijdens negen verschillende jurysessies van een groep experten die de 5 beste dossiers per categorie selecteren en doorsturen na de finale jury.
De expertjury’s komen samen op 17 en 18 april. De 5 genomineerde dossiers per categorie, worden allen uitgenodigd om hun dossier te presenteren aan het CommPass publiek en de finale jury op 15 mei op het podium van de UMA Get Together in Dolce La Hulpe. De finale AMMA jury komt samen op 17 mei om de awards toe te wijzen.
De winnaars van de Gold, Silver & Bronze AMMA worden bekend gemaakt op 6 juni tijdens de AMMA Ceremony in het Auditorium 2000 van de Heizelpaleizen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]