
An Meskens
Showbizzverslaggeving is sinds lang een belangrijk onderdeel van de Persgroep Publishing en daar wil de uitgever de komende jaren nog meer op inzetten. Want Vlamingen lezen graag en veel over showbizz, zo luidt het. Niet alleen in print maar ook online willen lezers alles weten over hun favoriete programma's en de sterren die hen na aan het hart liggen, zowel in binnen- als in buitenland. Om de lezers nog beter te bedienen worden Dag Allemaal, Story en TV Familie onder één centrale leiding gebracht. Een taak die An Meskens, als hoofdredacteur showbizzmagazines, met onmiddellijke ingang op zich zal nemen.
An Meskens werkte jarenlang als adjunct-hoofdredacteur bij Dag Allemaal en was het voorbije anderhalf jaar hoofdredacteur van Story. "Onze showbizzbladen onder één centrale leiding brengen is een eerste stap in een toekomstverhaal waarin we onze showbizz-expertise nog willen aanscherpen en uitdragen over alle titels en op alle platformen," belooft de Persgroep Publishing. Ditte Van de Velde heeft als hoofdredacteur de voorbije jaren een nieuwe, positieve wind door Dag Allemaal laten waaien, maar verlaat nu het bedrijf.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]