Anja Cappelle en Isabel Donvil aan kop bij The Reference

The Reference, het full service digital agency met kantoren in Gent en Antwerpen, tekende de afgelopen jaren een sterke groei op. Om die groei verder te bestendigen laat Anja Cappelle, die het bedrijf sinds jaar en dag leidt, zich voortaan vervoegen door Isabel Donvil. Ze zullen samen het bureau leiden als co-managing directors.
Op de vraag naar het waarom van twee co-managing directors zegt Anja Cappelle het volgende. “We zijn met The Reference geëvolueerd van 30 naar 170 medewerkers dank zij een onaflatende focus. Op een bepaald ogenblik merk je dat – omwille van die schaalvergroting – gewoonweg de tijd ontbreekt om even gericht te blijven werken op alle domeinen. Net daarom heb ik Isabel gevraagd de taken te verdelen en mijn Co-Managing Director te worden.”
Isabel Donvil is geen onbekende. Ze kwam aan boord bij The Reference in september 2014 na een uitgebreide carrière van meer dan 15 jaar in retail en wholesale met een sterke focus op e-commerce. Ze ging eerst aan de slag als client service director om nadien business strategy director te worden. Vanuit die rol was ze al betrokken bij tal van strategische projecten binnen het bureau. In dat opzicht is ze dan ook een logische keuze om Cappelle te vervoegen om samen verder de strategie uit te tekenen. In de praktijk zal de focus van Donvil op de operationele leiding van de productieteams komen te liggen, terwijl Cappelle zich opnieuw meer zal toeleggen op marketing en sales.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]