Anne-Marie De Roeck landt bij Dallas

News / People

Anne-Marie De Roeck (32) kwam recent bij Dallas als CPM, na een avontuurlijke loopbaan in content-, marketing- en projectmanagement. Ze studeerde journalistiek. Daarna deed ze een master in filmstudies en virtuele cultuur. Dit is later erg nuttig gebleken bij de eindredactie van visuele campagnes. Bij A.S.Adventure ging ze aan de slag als contentmedewerker. Daar is ik doorgegroeid naar online marketeer/campagnebeheerder. Marketing, SEA en SEO, Google adwords: de meeste skills heeft ze al doende geleerd, op de werkvloer zelf. Na 4 jaar A.S.Adventure trok ze écht op avontuur, samen met haar vriend.   “Een wereldreis van 9 maanden, dat was het plan. Starten in Azië, dan naar Nieuw-Zeeland en daarna naar Zuid-Amerika. Daar zijn we nooit geraakt. Uiteindelijk zijn we 4,5 maand in Nieuw-Zeeland blijven hangen. Daarna doorgereisd naar Lombok (Indonesië) waar we 1,5 maand de B&B van vrienden hebben uitgebaat. Na een pitstop in Frankrijk kon ik er weer tegenaan.”  Na een kort traject als online performance marketeer startte ze bij Chirojeugd Vlaanderen in Antwerpen in een veelzijdige job met marketing, communicatie en projectmanagement ‘in the mix’. Een mix die haar goed lag.