Eerder deze maand verwelkomde Mutant Anneleen Coppens als brand reputation director. "Klassieke media worden steeds duurder, moeilijker te meten en als ongewenst beschouwd door hun publiek. PR is the new queen, maar wordt zelden echt geïntegreerd in het strategische en creatieve proces. Door Anneleens unieke strategische visie te combineren met onze creatieve visie, heb ik het gevoel dat we geweldige dingen kunnen bereiken in het hedendaagse merkenlandschap," zegt Odin Saillé, oprichter & ECD van Mutant.
Anneleen Coppens komt over van TBWA Belgium, waar ze deel uitmaakte van het Reputation-team als consultant Reputation & PR en als client lead actief was op verschillende accounts. “Net als media wordt PR in veel gevallen nog te klassiek ingevuld. En vaak nog steeds op voorwaarde dat er nog een restje van het budget overblijft om PR-wise iets te doen. Maar dat is aan het veranderen: mensen zijn op zoek naar merken die hen begrijpen en die passen bij waar ze voor willen staan. Daarom is merkreputatie zo belangrijk geworden. Je krijgt als merk gewoon niks meer verkocht als die niet goed zit. Wat wij met Mutant willen doen op vlak van brand reputation is campagnes ontwikkelen die vertrekken van wat er écht leeft in de hoofden van mensen, om daar dan creatief mee aan de slag te gaan. En het vooral niet te ver te zoeken. Dat is hoe je de aandacht van mensen vasthoudt," zegt Anneleen Coppens.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]