In Wallonië zijn ze gek op hun gevarieerde en grote aantal kazen. Op initiatief van APAQ-W ontwikkelde Hungry Minds een campagne die de sector moet benadrukken. Deze gooit een knipoog naar de campagne « Un peu de tout » uit 1989, die bekend werd dankzij deze slogan. De pitch? Een prestigieus kasteel, een grote tafel vol kazen, een omroeper die ze een voor een voorstelt en… een man die zich verbaast over het aantal kazen dat hem omringt. De campagne wordt van oktober tot december uitgerold via radio- en televisiespots, het internet en affiches.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]