In Wallonië zijn ze gek op hun gevarieerde en grote aantal kazen. Op initiatief van APAQ-W ontwikkelde Hungry Minds een campagne die de sector moet benadrukken. Deze gooit een knipoog naar de campagne « Un peu de tout » uit 1989, die bekend werd dankzij deze slogan. De pitch? Een prestigieus kasteel, een grote tafel vol kazen, een omroeper die ze een voor een voorstelt en… een man die zich verbaast over het aantal kazen dat hem omringt. De campagne wordt van oktober tot december uitgerold via radio- en televisiespots, het internet en affiches.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]