APAQ-W en Hungry Minds zijn gek op kaas

In Wallonië zijn ze gek op hun gevarieerde en grote aantal kazen. Op initiatief van APAQ-W ontwikkelde Hungry Minds een campagne die de sector moet benadrukken. Deze gooit een knipoog naar de campagne « Un peu de tout » uit 1989, die bekend werd dankzij deze slogan. De pitch? Een prestigieus kasteel, een grote tafel vol kazen, een omroeper die ze een voor een voorstelt en… een man die zich verbaast over het aantal kazen dat hem omringt. De campagne wordt van oktober tot december uitgerold via radio- en televisiespots, het internet en affiches.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]