Arnaud Pitz en Frederik Clarysse in selectiejury Cannes

Cannes Lions heeft een groep van experts verzameld die de shortlists voor de awards zullen samenstellen. Daaronder bevinden zich twee Belgen: Arnaud Pitz, creative founder Egghunter (Film Lions) en Frederik Clarysse, creative director Happiness (Experience Track).
Volgens Simon Cook, ceo van Lions, is de eerste selectieronde voor de samenstelling van de shortlists bijzonder cruciaal. "We hebben een line-up van wereldklasse samengesteld, en ik zou de experts nu al willen bedanken voor hun inspanningen bij het cureren van het werk dat dit jaar op het Festival bekroond zal worden," zegt hij.
Pitz en Clarysse zullen, samen met de andere juryleden uit 75 landen, het creatieve werk selecteren dat kans maakt op een bekroning tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity van 17 tot 21 juni.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]