Arnaud Pitz en Frederik Clarysse in selectiejury Cannes

Cannes Lions heeft een groep van experts verzameld die de shortlists voor de awards zullen samenstellen. Daaronder bevinden zich twee Belgen: Arnaud Pitz, creative founder Egghunter (Film Lions) en Frederik Clarysse, creative director Happiness (Experience Track).
Volgens Simon Cook, ceo van Lions, is de eerste selectieronde voor de samenstelling van de shortlists bijzonder cruciaal. "We hebben een line-up van wereldklasse samengesteld, en ik zou de experts nu al willen bedanken voor hun inspanningen bij het cureren van het werk dat dit jaar op het Festival bekroond zal worden," zegt hij.
Pitz en Clarysse zullen, samen met de andere juryleden uit 75 landen, het creatieve werk selecteren dat kans maakt op een bekroning tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity van 17 tot 21 juni.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]