Arnaud Vanhemelryck benoemd tot head of content & community bij Ogilvy Social.Lab

News / People

Ogilvy Social.Lab benoemt Arnaud Vanhemelryck tot head of content & community. In die nieuwe functie zal Vanhemelryck het voortouw nemen in de creatieve visie en strategie van het bureau voor sociale content en community engagement, om ervoor te zorgen dat Ogilvy Social.Lab voorop blijft lopen in het steeds veranderende social medialandschap. ​
​​
​Arnaud Vanhemelryck brengt een schat aan ervaring en een bewezen track record van succes mee naar zijn nieuwe functie. Hij speelde een belangrijke rol bij de lancering en wereldwijde leiding van TK.Lab, Ogilvy's gespecialiseerde end-to-end aanbod voor TikTok-marketing, dat al snel nationale en internationale erkenning kreeg voor zijn innovatieve en disruptieve aanpak.

“Het tempo van de veranderingen in sociale media is onverbiddelijk,” zegt Arnaud Vanhemelryck. “Ik vind het geweldig om ons getalenteerde team te leiden bij het ontwikkelen van baanbrekende campagnes die resoneren met het publiek en impactvolle resultaten opleveren voor onze klanten. Door onze creatieve, sociale en strategische expertise te integreren, kunnen we de manier waarop merken in contact komen met hun communities echt verbeteren.”