Arnaud Vanhemelryck benoemd tot head of content & community bij Ogilvy Social.Lab

Ogilvy Social.Lab benoemt Arnaud Vanhemelryck tot head of content & community. In die nieuwe functie zal Vanhemelryck het voortouw nemen in de creatieve visie en strategie van het bureau voor sociale content en community engagement, om ervoor te zorgen dat Ogilvy Social.Lab voorop blijft lopen in het steeds veranderende social medialandschap.
Arnaud Vanhemelryck brengt een schat aan ervaring en een bewezen track record van succes mee naar zijn nieuwe functie. Hij speelde een belangrijke rol bij de lancering en wereldwijde leiding van TK.Lab, Ogilvy's gespecialiseerde end-to-end aanbod voor TikTok-marketing, dat al snel nationale en internationale erkenning kreeg voor zijn innovatieve en disruptieve aanpak.
“Het tempo van de veranderingen in sociale media is onverbiddelijk,” zegt Arnaud Vanhemelryck. “Ik vind het geweldig om ons getalenteerde team te leiden bij het ontwikkelen van baanbrekende campagnes die resoneren met het publiek en impactvolle resultaten opleveren voor onze klanten. Door onze creatieve, sociale en strategische expertise te integreren, kunnen we de manier waarop merken in contact komen met hun communities echt verbeteren.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]