SERVICEPLAN EN NIQ LANCEREN 11e EDITIE BEST BRANDS AWARDS

Awards / News / Sub
NielsenIQ, wereldwijd leider in consumentenintelligentie, en Serviceplan Group organiseren de 11de editie van […]
Sabato en Paveau lanceren een exclusieve Sabato Luxe Box voor 250 Belgische CEO’s

Media / News / Sub
Op zaterdag 22 november verrast Sabato, het upscale weekendmagazine van De Tijd en […]
Bauer Media Outdoor presenteert Highlights 2026

Media / News / Gesponsorde inhoud / Sub
{PARTNER CONTENT} Bauer Media Outdoor, het voormalige Clear Channel, presenteerde op donderdag 6 november […]
Eurobest maakt jury Young Creatives Competition 2025 bekend

4schools / Awards / News / Sub
Eurobest, het festival gewijd aan creatieve uitmuntendheid in Europa, heeft de samenstelling van […]
“Is het plezant? En verdien je er geld mee?”

Communication / News
Crisis? What crisis? De Antwerpse ‘advertising studio’ The Other Agency lijkt zijn naam […]
Recupel en AKQA Brussels willen u doen afdanken

Budgets / News / Sub
Na een competitieve pitch, onder begeleiding van PitchPoint, heeft Recupel gekozen voor AKQA […]
Lucy graaft diep voor Fluvius

Crea / News / Sub
Fluvius lanceert ‘Mol & Haas’, een campagne van Lucy. Met dit nieuw merkplatform zal de Vlaamse […]
Touroperator Corendon wordt Corendick voor een dag na WK-stunt Curaçao

Marketing / News / Sub
Het nationale elftal van Curaçao heeft zich voor het eerst in de geschiedenis […]
WeWantMore vernieuwt iconisch Belgisch merk Stassen

Crea / Design / News / Sub
Designstudio WeWantMore heeft een vernieuwde merkidentiteit onthuld voor het Stassen-assortiment fruitciders, België’s geliefde […]

