It's tiiiiiime! đâšđ

Communication / News
Mochten de hoge noten van Mariah je nog niet bereikt hebben, geven wij […]
Adform neemt Splicky over en breidt DOOH-capaciteiten uit in DACH

Marketing / News / Sub
Het onafhankelijke mediainkoopplatform Adform heeft op 18 december 2025 de overname aangekondigd van […]
Agentic marketing: deze feestdagen maken AI-agents het verschil

Marketing / News / Gesponsorde inhoud
{PARTNER CONTENT} Klanten gepersonaliseerde en naadloze ervaringen bieden, zelfs tijdens het piekseizoen van […]
LâOrĂ©al Group Benelux vertrouwt feestdagen toe aan Serviceplan Make

Crea / News / Sub
Voor het eindejaar ontwikkelde Serviceplan Make een volledig geĂŻntegreerd, multi-brand content-ecosysteem voor LâOrĂ©al […]
Delhaize vernieuwt directiecomité en verwelkomt Aude Mayence als SVP Marketing, Digital & e-commerce

News / Retail / Sub
Naar aanleiding van de aankondiging van het vertrek van huidig CEO Xavier Piesvaux die de fakkel […]
Terugblik op de Grand Prix-winnaars van de Epica Awards 2025

Awards / News / Sub
De Epica Awards 2025 hebben hun palmares bekendgemaakt. Deze editie onderscheidde zich door […]
PUB tipt: 5 boeken voor de feestdagen

Communication / News / Sub
Nog op zoek naar last-minute cadeau-inspiratie of hoop je tijdens de feestdagen eindelijk […]
Frédéric Delaplace (VRT) en Jean-Paul Philippot (RTBF): twee omroepbazen in een veranderend medialandschap

Media / News / Sub
De twee toplui van de openbare omroepen hebben opvallend veel gemeen. Ze zijn […]
{OPINIE} Gus Vanherf (Inku): "Woord van het jaar is âhallucinerenâ, voor marketing is dat een risico."

Communication / News / Sub
Van Dale koos 'hallucineren' als Woord van het Jaar, in de AI-betekenis: informatie […]
