Eva De Roo en Dries Lenaerts nemen de ochtendshow over op Studio Brussel
Media / News / Sub
Vanaf 1 september krijgt de ochtend op Studio Brussel een frisse start met […]
DPG Media Advertising lanceert attention score voor digitale advertenties
Media / News / Sub
DPG Media Advertising introduceert de attention score, een nieuwe metric waarmee adverteerders inzicht […]
Bongo heruitgevonden met Minale Design Strategy
Marketing / News / Sub
Het Belgische merk Bongo, onderdeel van de Smartbox-groep en bekend om zijn cadeauboxen, […]
The Odd Bunch: bijna 2 jaar ‘branded with purpose’
Communication / News / Sub
The Odd Bunch onstond eind 2023 met een simpele vraag: wat als merken […]
Vanhalst Retail Group start strategische vernieuwing met rebranding van Dreambaby
News / Retail / Sub
Dreambaby, de Belgische winkelketen voor jonge ouders en hun baby's die in 2024 […]
Cannes Lions 2025: teller op 26.900 inzendingen
Awards / Cannes Lions / News / Sub
Het Cannes Lions International Festival of Creativity heeft aangekondigd dat er in totaal […]
{column} Bart De Waele: Touchpoints en hartkloppingen
Communication / News / Sub
“Zeg wat je bedoelt (en bedoel wat je zegt).” Het begon nochtans goed. […]
‘Show Up for Humanity’: een gratis festival met krachtige boodschap komt naar het Atomium
Agenda / Communication / News / Sub
Op zaterdag 20 september organiseert Worried Citizens vzw het gratis muziekfestival Show Up for […]