Connections trekt vroege vogels aan met Amphion

Crea / News / Sub
Amphion en Connections stellen met trots Earl the Early Bird voor: de guitige […]
Serviceplan en ALDI halen 30 nieuwe emoji in huis

Crea / News / Sub
Voor de zesde keer trapt ALDI het nieuwe schooljaar af met een emoji-verzamelactie. […]
Cefora belooft een schitterende opleiding met secondfloor

Crea / News / Sub
Na een strategische werkfase lanceert secondfloor zijn eerste campagne voor klant Cefora, ter […]
{On his mind} Nico Cardone: Media Relations, met nadruk op relations

Media / News / Sub
Sommige woordvoerders lijken bang te zijn voor journalisten. Ze verkiezen hun vraag te […]
JOE start met ‘JOE non-stop’: hits uit de 70s, 80s en 90s op DAB+

Media / News / Sub
Radiostation JOE heeft een nieuw themakanaal gelanceerd: JOE non-stop. Luisteraars kunnen hier continu […]
Jules Destrooper en Trooper helpen dromen van lokale verenigingen waarmaken

Marketing / News / Sub
Voor het vijfde jaar op rij bundelen Jules Destrooper en Trooper de krachten […]
Hey! & Ogilvy Social.Lab focussen op échte connectie met ‘Hey! Get On Board’

Crea / News / Sub
In een feed die vaak overspoeld wordt door slecht nieuws, stapt hey! naar […]
MediaSpecs News wordt The Media Leader

Media / News / Sub
MediaSpecs News krijgt een nieuwe naam en een nieuwe visuele identiteit en wordt […]

