Bridgeneers haalt Ruben Ceuppens binnen als team lead campaign

News / People / Sub
Het Leuvense communicatiebureau Bridgeneers was op zoek naar een digital marketeer om de […]
Kiezen is winnen met BMW en Serviceplan tijdens het Autosalon

Crea / News / Sub
BMW Belux lanceert The Marcom Engine, aangestuurd door Serviceplan Group, een keuzebepalende campagne […]
We Are Digital en Cera kletsen met vennoten in nieuwe contentcampagne

Crea / News / Sub
Marketingbureau We Are Digital, onderdeel van de Propaganda Group, ontwikkelde voor Cera een […]
Een stukje België in de lucht met Waltson Chips, Brussels Airlines en Artex

Crea / News / Sub
Het merk Waltson Chips staat voor ambachtelijke aardappelchips uit Staden, gemaakt door de familie Debeuckelaere, […]
Isabel en Federate lanceren Kube om duurzaamheidsrapportering te vereenvoudigen

Crea / News / Sub
Op 18 november heeft Isabel, in aanwezigheid van Eléonore Simonet, Minister van Middenstand, […]
WPP Media lanceert de tweede editie van Nomadic Commerce

Media / News / Research / Sub
Het klassieke fysieke winkelen werd al geruime tijd ingeruild voor een samensmelting tussen […]
Human8 introduceert ‘2026 What Matters’-rapport: 8 consumententrends voor 2026

News / Research / Sub
Human8, het wereldwijde marketing insights consultancybureau (voorheen bekend als InSites Consulting), kondigt in samenwerking met in-house cultural strategy-experts Space Doctors zijn zesde jaarlijkse ‘What Matters’-rapport aan. Het rapport van dit […]
BBDO tekent voor kerstcampagne van INNO: "Waar elk cadeau een verhaal vertelt."

4schools / Crea / News
Elk cadeau heeft iets te vertellen. Een mooi gebaar, een verrassing of een […]
