Belgische regisseur Joe Vanhoutteghem brengt Škoda tot leven voor nieuwe zaterdagcampagne
Crea / News / People / Sub
Škoda Nederland lanceert samen met Selmore Creative Agency een gloednieuwe campagne: ‘Breng je […]
Lucy en Liantis doen er een schepje bovenop
Crea / News / Sub
Een ijssalon runnen: voor velen een droomjob. Maar wie onderneemt, weet ook dat […]
AVEVE KIEST OPNIEUW VOOR DALLAS IN ZOEMENDE BIODIVERSITEITSCAMPAGNE
Crea / News / Sub
In 2024 ging Aveve, de grootste verdeler van tuin-, dier- en bakplezier in […]
SMI Barometer: Ruim 7 op de 10 jongeren zitten elke dag op TikTok
4schools / News / Research
TikTok is aan een onwaarschijnlijke opmars bezig in België. Terwijl vijf jaar geleden […]
Industry Insights, de Trustmedia-podcast die luistert naar de bedrijven van de toekomst
Marketing / Media / News / Sub
De reclameregie van L’Echo en De Tijd slaat een duidelijke audiokoers in. Met […]
Véronique De Kock kiest voor de ochtend op Play Nostalgie
Media / News / Sub
Play Nostalgie breidt zijn radioteam verder uit. Véronique De Kock zal vanaf dit […]
{column} Olaf Meuleman: Over reclamemakers, dieven en kakkerlakken
Communication / News
Wist je dat wij het enige beroep zijn waarvoor mensen betalen om het […]
Louise Versavel wordt senior project manager brand experiences bij OVAL
News / People / Sub
Creatief event & brand experience agency OVAL (voorheen 'The Oval Office') breidt zijn […]