Hallo Kroket! Mutant en KETNET lanceren nieuwe baseline en dagelijkse live show
Media / News / Sub
Na het verdwijnen van de KETNET-app en de overstap naar VRT MAX wordt […]
VML zet muzikale campagne voor Europese Unie verder in Vietnam
Crea / News / Sub
VML lanceerde in juni haar "I’ve got the power" campagne voor de Europese […]
Alcoholreclame: Raad voor Reclame vraagt overleg over nieuw voorstel
Communication / News / Sub
De Raad voor Reclame (RvR) roept de federale regering op om in overleg […]
Genia en Toon: contrast in balans bij egghunter
News / People / Sub
Bij egghunter ontstaat creativiteit uit contrast. Het duo Genia Onyshchenko, een designer met […]
SERVICEPLAN en AKA De Mensen VRAGEN HET ONMOGELIJKE: STILTE AAN TAFEL VOOR GALBANI
Crea / News / Sub
Volgens Galbani “praat je niet over La Dolce Vita, je proeft het”. En […]
Koinon bezit 93,13% van Roularta en heropent zijn overnamebod tot 29 juli
Media / News / Sub
Begin juli had Koinon SA al de kaap van 90 procent van de […]
Hamlet produceert wereldwijde Sprite campagne
Crea / News / Sub
Het Brusselse productiehuis HAMLET staat in voor de hero-film van Sprite’s nieuwe wereldwijde […]
Lidl lanceert Forbel: een nieuwe 100% Belgische tripel
Marketing / News / Sub
In aanloop naar 21 juli viert Lidl het Belgische vakmanschap met een nieuwe […]