EDMO-rapport: hoe transparant zijn Meta, Google, Microsoft en TikTok?
Media / News / Sub
In juni publiceerde het Europees Waarnemingscentrum voor Digitale Media (EDMO) een rapport over […]
"Hoe vinden we goed volk?" Simpel: op de Job Day by PUB XP
Agenda / Communication / News
Op 2 oktober 2025 vindt de Job Day by PUB XP plaats, een […]
Tipik, VISITWallonia en Becoming Belgium lanceren podcast die Wallonië van een andere kant toont
Media / News / Sub
becoming Belgium ondersteunde het redactionele concept en ontwerp van Les Papotes Inattendues, een […]
Singapore Airlines en The Chocolate Line presenteren ‘Chocolatitude’
Marketing / News / Sub
Singapore Airlines bundelt de krachten met de gerenommeerde Belgische chocolatier The Chocolate Line […]
FAQ? Bij hey! krijg je antwoord met spectaculaire trickshots
Crea / News / Sub
Hey!, het merk dat bekendstaat voor z’n mobiele en internetformules heeft een originele […]
{column} Bart De Waele: De onzichtbare held – waarom de lijm ook mee aan tafel moet
Communication / News / Sub
Er was eens een pitchmeeting, eentje uit het betere agency-theater: de juiste mensen […]
Denis de Groote van Pivott naar Eneon
News / People / Sub
Denis de Groote slaat een nieuwe weg in. Na acht jaar bij Pivott […]
Christophe Crasselts voegt zich bij BeInfluence Europe als new business director Benelux
News / People / Sub
BeInfluence Europe, influencer marketingagentschap verwelkomt Christophe Crasselts als new business director Benelux. Met […]