Efluenz in Top 10 beste influencerbureaus van Frankrijk (LGI 2025)
Awards / News / Sub
Efluenz behaalde de negende plaats in de Top LGI 2025, de ranglijst van […]
YouTube Ciné-Club maakt zijn debuut in België met docupremière van Average Rob
4schools / Marketing / Media / News
YouTube vertoont de première van “The Toughest Footrace on Earth”, een documentaire over […]
"Voor onze familie is niks te veel": Tom&Co lanceert nieuwe merkcampagne met Air
Crea / News / Sub
Tom&Co heeft een nieuwe communicatiecampagne gelanceerd die het vernieuwde merkplatform en de strategische […]
Philips OneBlade en Fortnite zorgen voor haarscherpe gaming ervaring
4schools / Marketing / News
Philips OneBlade brengt male grooming en gaming samen met Body Royale. Dat is een gloednieuwe […]
Hannah Arnesen schrijft een brief aan de aarde
News / People
In haar boek Stardust – Poussière d’étoiles daagt de Zweedse illustratrice en schrijfster Hannah […]
Samen sterker? IPM en Rossel denken na over hun toekomst
Media / News / Sub
In 2011 voorspelde Ignacio Ramonet, voormalig algemeen directeur van Le Monde Diplomatique, al […]
De festivalzomer is The Most Wonderful Time of the Year voor Studio Brussel en De Molenstraat
4schools / Crea / News
De Belgische festivalzomer is ongeëvenaard: nergens vind je zo veel en zo’n goeie […]
Malt Tech Trends: AI-vraag explodeert met 230% in Europa terwijl expertenaanbod achterblijft
News / Research / Sub
Malt, een van de grootste Europese freelancerplatformen met 850.000 talenten, publiceert zijn "Malt […]