62MILES schakelt AI-versnelling hoger met Christophe Todts

Communication / News / People / Sub
Marketing- en techgroup 62MILES wil artificiële intelligentie nog meer gaan gebruiken als een […]
Lidl zet in op geloofwaardige duurzaamheidscommunicatie met Bubka

Budgets / News / Sub / Sustainability
Lidl is de supermarkt van “dat kan tellen”. Maar de keten denkt niet […]
Dentsu versterkt zijn creatieve mediatak in de Benelux

News / People / Sub
Dentsu breidt haar creatieve kracht bij media verder uit met de komst van […]
Alexandros Boussis wordt de nieuwe CEO van Delhaize

News / People / Retail / Sub
Alexandros Boussis, SVP commerce & marketing, wordt de nieuwe CEO van Delhaize met […]
ELZ Kempenland sensibiliseert rond zelfzorg met deBottomline

Crea / News / Sub
Eerstelijnszone Kempenland schakelt deBottomline in als strategische en creatieve partner voor een sensibiliseringscampagne […]
Bridgeneers en VLAIO zoeken dappere overnemers

Crea / News / Sub
Hoe laat je als ondernemer vandaag de dag je zaak nog na? De […]
McDonald’s België lanceert nieuwe Maestro campagne met TBWA

Crea / News / Sub
McDonald's België zet zijn premiumgamma Maestro in de kijker met de lancering van […]
Proximus NXT en SILK verkennen zwermgedrag om geïntegreerde technologieaanpak te illustreren

Crea / News / Sub
De eerste campagne van Proximus NXT, geïnspireerd op het natuurlijke fenomeen van spreeuwenzwermen, […]

