VRM-symposium: De impact van AI op journalistiek

Agenda / Media / News / Sub
Op maandag 17 november 2025 organiseert mediaregulator VRM zijn jaarlijks symposium. Dit jaar staat de impact […]
Carrefour België transformeert promotieproces met ADDRETAIL

News / Retail / Sub
Carrefour België is een samenwerking aangegaan met retail marketing- en communicatiebureau AddRetail om […]
Technopolis organiseert TechFair

Innovation / Marketing / News / Sub
Op donderdag 6 en vrijdag 7 november organiseert Technopolis voor het tweede jaar de […]
Nonimaties Digital Society Awards 2025 zijn bekend

Awards / News / Sub
Agoria en TMAB Business Events organiseren opnieuw de Digital Society Awards 2025. Tijdens […]
Jonathan d’Oultremont start als Creative Director bij Publicis Groupe België

News / People / Sub
Publicis Groupe België verwelkomt Jonathan d’Oultremont als creative director. Met zijn sterke strategische […]
62MILES schakelt AI-versnelling hoger met Christophe Todts

Communication / News / People / Sub
Marketing- en techgroup 62MILES wil artificiële intelligentie nog meer gaan gebruiken als een […]
Lidl zet in op geloofwaardige duurzaamheidscommunicatie met Bubka

Budgets / News / Sub / Sustainability
Lidl is de supermarkt van “dat kan tellen”. Maar de keten denkt niet […]
Dentsu versterkt zijn creatieve mediatak in de Benelux

News / People / Sub
Dentsu breidt haar creatieve kracht bij media verder uit met de komst van […]
