Hoe meet je de waarde van een merk?
Vertaalde artikels
Onlangs heeft Interbrand zijn jaarlijks Best Global Brands rapport gepubliceerd van de 100 […]
Een marketeer moet de toekomst vorm geven
Vertaalde artikels
Bijna dertig jaar al jongleert Nils van Dam met de merkenportefeuille van Unilever, […]
Buzzword of onderliggende trend?
Vertaalde artikels
In de marketingwereld heeft iedereen tegenwoordig de mond vol van Native Advertising. Wat […]
Inzetten op ervaring
Vertaalde artikels
In België wordt de markt van het grote doek beheerst door enkele grote […]
Een digitaal getinte CIM-studie
Vertaalde artikels
Op tafel liggen de resultaten van een volledig nieuwe eerste golf. De publicatie […]
Wie heb ik aan de lijn?
Vertaalde artikels
Marketingteams en bureaus hadden minder dan een jaar de tijd om alles voor […]
Dromen doen leven
Vertaalde artikels
Nadat hij twee jaar geleden het boek “Transformeren om te overleven” had geschreven, […]
Het CIM blijft de graadmeter
Vertaalde artikels
We treffen Stef Peeters, algemeen directeur van het Centrum voor Informatie over de […]