Wat is er mis met reclame op smartphones?
Vertaalde artikels
In 2012 gaf een onderzoek van het Amerikaanse Blue Coat, gespecialiseerd in onlineveiligheid, […]
Geluk en verbazing
Vertaalde artikels
De scores van bepaalde merken in IPSOS’ eerste Belgische editie van Most Influential […]
Merken met invloed
Vertaalde artikels
IPSOS presenteert voor het eerst Most Influential Brands alias MIB in ons land. […]
Ik ben niet de vader van het RTL-gezin
Vertaalde artikels
Twaalf jaar geleden keerde Philippe Delusinne de reclamewereld de rug toe om de […]
Eindelijk goed nieuws
Vertaalde artikels
Nee, deze titel is niet ironisch en bevat geen humor met een dubbele […]
Moeten de Belgische tv-zenders nog in het voetbal investeren?
Vertaalde artikels
Met de deal tussen de Pro League en het Italiaanse MP & Silva, […]
Laat me u vertellen over het Rusland van Vandaag
Vertaalde artikels
De bijlage Russie d'Aujourd'hui verschijnt elke maand in Le Soir. Deze gesponsorde publicatie […]
De helft van wát?
Vertaalde artikels
Alarmfase twee of een storm in een glas water? De publicatie van de […]