D&AD Awards 2025: BeInfluence Europe op shortlist met Amazon campagne
Awards / News / Sub
Het Belgische influenceragency BeInfluence Europe is genomineerd voor de prestigieuze D&ADAwards 2025 in […]
AMMA 2025: de grote ceremonie in Flagey komt dichterbij!
Agenda / Awards / News / Sub
De spanning stijgt in de wereld van media en reclame: de juryberaadslagingen zijn […]
nxtpro zet de volgende stap met deBottomline
Budgets / News / Sub
Het opleidingscentrum nxtpro, een B2B-dochteronderneming van Syntra Midden-Vlaanderen, heeft sinds april 2025 deBottomline […]
Belgische regisseur Joe Vanhoutteghem brengt Škoda tot leven voor nieuwe zaterdagcampagne
Crea / News / People / Sub
Škoda Nederland lanceert samen met Selmore Creative Agency een gloednieuwe campagne: ‘Breng je […]
Lucy en Liantis doen er een schepje bovenop
Crea / News / Sub
Een ijssalon runnen: voor velen een droomjob. Maar wie onderneemt, weet ook dat […]
AVEVE KIEST OPNIEUW VOOR DALLAS IN ZOEMENDE BIODIVERSITEITSCAMPAGNE
Crea / News / Sub
In 2024 ging Aveve, de grootste verdeler van tuin-, dier- en bakplezier in […]
SMI Barometer: Ruim 7 op de 10 jongeren zitten elke dag op TikTok
4schools / News / Research
TikTok is aan een onwaarschijnlijke opmars bezig in België. Terwijl vijf jaar geleden […]
Industry Insights, de Trustmedia-podcast die luistert naar de bedrijven van de toekomst
Marketing / Media / News / Sub
De reclameregie van L’Echo en De Tijd slaat een duidelijke audiokoers in. Met […]