Een campagne om in te kaderen door AKQA Brussels en InMemoriam (Mediahuis)

Crea / Media / News / Sub
De Allerheiligenperiode staat in het teken van de herdenking van alle overledenen. Maar […]
Nickel en bpost echt overal met Federate

Crea / News / Sub
De fintech Nickel, een dochteronderneming van BNP Paribas, gaat een grote samenwerking met […]
Lucy ontmaskert een nieuwe campagne voor DreamLand

Crea / News / Sub
Lucy lanceert een nieuwe merkcampagne voor DreamLand. Via een massale out-of-home (OOH) aanwezigheid […]
MediaMarkt maakt van NOvember YOvember in Black Friday-campagne

Crea / News / Sub
MediaMarkt steekt haar Black Friday Weeks-campagne opnieuw in een kleurrijk jasje en richt […]
AdSomeNoise en Gezinsbond: partners van uw gezin

Crea / News / Sub
De Gezinsbond lanceert een nieuwe bewustwordingscampagne om Vlaamse gezinnen opnieuw te begeleiden naar […]
AKQA Brussels naar Amsterdam voor Philips

Crea / News / Sub
Philips gelooft dat de beste koffie-ervaring er een is die je zelf beleeft. […]
Oval scoort hattrick bij nominaties Bea World Festival 2025

Awards / News / Sub
Het creatieve brand experience agency OVAL is dit jaar maar liefst drie keer […]
MMD (Media Marketing Delhaize) lanceert nieuwe merkidentiteit

Media / News / Retail / Sub
MMD, het retailmediabureau van Delhaize, heeft zijn vernieuwde merkidentiteit voorgesteld. Deze rebranding betekent […]
