Biggie maakt televisiereclame toegankelijk
Marketing / News / Sub
In haar missie om televisie toegankelijk te maken voor adverteerders van elke grootte […]
Lidl stopt met huis-aan-huis bedeling van papieren folders
News / Sub / Sustainability
Lidl zet een duurzame stap voorwaarts door volledig in te zetten op digitalisering […]
Rock 'n roll op rails: AC/DC en Märklin slaan de handen ineen
Marketing / News / Sub
Goed nieuws voor AC/DC-fans: de legendarische rockband slaat de handen ineen met Märklin, […]
Chiquita schittert naast de grote modehuizen op de Milan Fashion Week 2025
Marketing / News / Sub
Chiquitais klaar voor een terugkeer naar de Milan Design Week 2025 en opent opnieuw […]
Een ‘kaffi’ in ‘fika’-stijl in het IKEA pop-upcafé STOCKHOLM in Brussel
Marketing / News / Sub
Brussel krijgt een vleugje Zweden. In april lanceert IKEA een nieuwe editie van […]
Zes op de tien Gen Z'ers bereid om AI agents namens hen aankopen te laten doen
News / Research / Sub
Consumenten zijn meer dan ooit klaar om AI toe te laten in hun […]
PUB verwelkomt Filip De Rycke in het team
News / People
Filip De Rycke voegt zich bij PUB als een vertrouwd gezicht in de […]
PUB.be slachtoffer van een cyberaanval: geen paniek, uw surfgedrag is veilig
Communication / News
De voorbije dagen was PUB.be het doelwit van een kwaadwillige melding, wat tijdelijk […]