TEAM LEWIS lanceert TRAINING FOR TRUST: AI-tool voor biometrische presentatietraining
Communication / News / Sub
Internationaal PR- en marketingbureau TEAM LEWIS introduceert Training for Trust: een AI-gedreven biometrische presentatietraining, speciaal ontwikkeld […]
Einde van ongewenste telemarketing in zicht?
Marketing / News / Sub
Telemarketing – vaak ervaren als ongewenste oproepen – blijft voor duizenden Belgen een […]
d-artagnan knalt voor een pak nieuwe klanten
Communication / News / Sub
Het Brugse agency d-artagnan wint het vertrouwen van een reeks nieuwe klanten en […]
Sortlist: een nieuwe CEO voor een nieuwe groeifase
Communication / News / People / Sub
De Belgische scale-up Sortlist, expert in B2B-matching, zet een nieuwe strategische stap. Nicolas […]
Live events zijn geen "nice to have", maar een strategische must (onderzoek Event Masters en BUFFL)
News / Research / Sub
In economisch onzekere tijden en onder druk van besparingen, kiezen veel bedrijven ervoor […]
VML & Q8 lanceren merkcampagne & sonic identity
Crea / News / Sub
Een persbericht schrijven & filestress & haasten naar de pilates & snel iets […]
Streamz en TBWA lanceren een brutaal eerlijke campagne
Crea / News / Sub
Vanaf 2 juni kan je bij Streamz van bíj́na elke serie de eerste […]
Valérie Morfitis wordt de nieuwe CEO van Ads & Data
News / People / Sub
Ads & Data heeft Valérie Morfitis benoemd tot nieuwe chief executive officer. Vanaf […]