Koinon verfijnt openbaar overnamebod op Roularta
Media / News / Sub
Een nieuwe episode in het openbaar overnamebod op Roularta Media Group: op 25 […]
Belgische Adhese lanceert RMaaS-aanbod en versterkt commercieel team
Communication / News / Sub
Het Belgische bedrijf Adhese, gespecialiseerd in advertentietechnologieën, lanceert een nieuw Retail Media as […]
Save the date: MIA's 2025 tijdens Week van de Belgische Muziek
Media / News / Sub
Nu de festivalzomer volop is losgebarsten, worden de eerste speculaties geuit: wie zal […]
True crime en journalistiek: een steeds vager wordende grens?
Media / News / Sub
Een recent onderzoek, uitgevoerd aan de Universiteit van Wenen, zet vraagtekens bij de […]
TikTok integreert Symphony AI in WPP Open
Communication / News / Sub
Op 16 juni kondigden WPP en TikTok de integratie aan van de Symphony […]
Plopsa zet nieuwe stap in Europese groeistrategie met opening Plopsaland Deutschland
Communication / News / Sub
Tijdens het laatste weekend van juni 2025 vond de officiële opening plaats van […]
1 kind op de 50: LSEG werpt licht op identiteitsdiefstal bij minderjarigen
Crea / News / Sub
De documentaire One In Fifty over identiteitsdiefstal bij kinderen, geproduceerd door LSEG Risk […]
Zalando lanceert shoppable beautyreeks Insider's Edit met Sophie Carbonari
Marketing / News / Sub
Het online platform voor mode en lifestyle, Zalando, lanceert een nieuw, shoppable beautyformat […]