De Nationale Loterij en het BOIC verlengen samenwerking tot 2028
Marketing / News / Sub
De Nationale Loterij is meer dan ooit een trouwe supporter van het BOIC […]
ACC brengt de spirit van Cannes voor de 11de keer naar België
Agenda / Cannes Lions / Communication / News / Sub
St-Canneke, ACC’s eigenste Antwerpse versie van Cannes Lions, rolt voor de elfde keer […]
Hier mag je de bomen écht gaan tellen: GoForest lanceert Guarantree label
Communication / News / Sub / Sustainability
In het kader van de Internationale Dag tegen Verwoestijning en Droogte, lanceert de […]
HARDER BETTER STRONGER introduceert GeoSpark voor meetbare merkactivaties
Communication / News / Sub
Sampling en activatiebureau HARDER BETTER STRONGER (HBS) introduceert GeoSpark, een technologische doorbraak waarmee […]
Meet Otto: nieuwe creatieve studio voor SaaS-productteams
Communication / News / Sub
Accelerate Studio, dat in 2022 werd opgericht als UX/UI designbureau, wordt Otto Creatives. […]
{ONDERZOEK} Europese websites scoren slecht op toegankelijkheid aan vooravond European Accessibility Act
News / Research / Sub
Eén week voor de deadline van de European Accessibility Act (EAA) zijn de […]
Nog 2 dagen: Stem op jouw "Champion for Good" met ACT with Courage!
Cannes Lions / News / Sub / Sustainability
ACT Responsible keert voor de 24e editie terug naar het hart van Cannes […]
Serviceplan, Raygun en AKA De Mensen doven de stem van Roberta Flack in pakkende ALS-campagne
Crea / News / Sub
Bijna 1.000 Belgen leven vandaag met ALS, een ongeneeslijke ziekte die elk jaar […]