AKQA Brussels en De Tijd brengen het nieuws in beweging

Crea / News / Sub
De Tijd geeft lezers voorsprong, niet alleen via de gedrukte of digitale krant, […]
LDV United en Billit bundelen hun expertise

Crea / News / Sub
Papierwerk. Alleen het woord al doet veel ondernemers zuchten. Bovendien wordt vanaf 1 […]
Sponsoring: een betaalbaar alternatief voor klassieke reclame?

Marketing / News
Met de toenemende druk op ROI en de steeds complexere merkstrategieën dringt zich […]
Nieuw kwaliteitslabel voor influencers is gelanceerd

4schools / Communication / News
Influencers zijn dé rolmodellen van de TikTok- en Instagramgeneratie en winnen nog elke […]
Chupa Chups en Netflix lanceren limited-edition Stranger Things lolly’s in heel Europa

4schools / Marketing / News
Wereldbekend snoepmerk Chupa Chups bundelt haar krachten met een van Netflix's meest iconische […]
Boom Boom Tchak: het KIKK Festival doet Namen trillen

Agenda / Communication / Innovation / News
Het KIKK Festival keert van 23 tot 26 oktober 2025 terug naar Namen […]
CIM persbereikstudie: bereik stabiel, ondanks evoluties in leesgedrag

Media / News / Sub
Het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) heeft de resultaten van de […]
Is Reddit de nieuwe reclame-arena waar authenticiteit regeert?

4schools / Media / News
Volgens een analyse van Charlotte Pierre, J’ai un pote dans la com – […]
